Thursday, March 17, 2011

Saman ekor dimansuhkan........................!@#$%^&??

Baca kat sini kalo nak tahu lebih lanjut. Tapi kalau betul pembangkang boleh memaksa pihak kerajaan yang memerintah sekarang agar menghentikan tindakan saman ekor ni. bagus jugak kan?

Bukan setakat penyokong pembangkang yang mendapat untung bahkan semua rakyat di malaysia yang merasai faedahnya iaitu bolehlah memandu laju di lebuh raya. Wow! menarik..!!! Nak pijak pedal minyak sampai habis pon boleh. Tak payah takut nak kena saman lagi.

Lepas ni boleh la kita tengok kereta-kereta dan kenderaaan lain yang hancur di tepi jalan dan bederet-deret di bengkel membaiki kereta cina. Kaya lagi cina pasai orang-orang melayu dok bagi depa duit beribu-ribu.

Harap-harap apa yang pihak parti PAS nak buat ni berjaya. Good Luck!

2 comments:

dzimba said...

good one

Anonymous said...

kaji balik pelaksanaan saman ekor tu..kita setuju kalau untuk mengajar..tapi nampaknya niat dah bukan ke arah tu..x cukup baca lagi? pakcik umur 80 tahun duduk di kedah disaman kerana menunggang motosikal 500cc di KL?faham maksud?warga singapura kena saman speeding mana pernah ditahan x boleh keluar dari malaysia?cubalah kena saman di singapura..tengak dapat balik ke malaysia atau x? menghukum x semestinya dapat mengajar..mendidik lebih baik..kalau penguatkuasa x berintegriti x payah nak salahkan org awam..

 

My Word is My Thinking © 2011. Design By: Admin