Friday, March 25, 2011

nah ambik kau!!! sx!!!! panas!!!



Hohohoh panaih..panaih..mcm-mcm panaih nya tapi depa tatau yang api neraka tuh lagi panaih..

Monday, March 21, 2011

Wah..seronok! sedap pun sedap gak!

Setelah beberapa hari tidak online dan tidak membaca surat khabar mahu pun menonton berita di tv, aku seakan-akan tidak mengetahui berita politik tanah air yang terkini. Hari ini, aku sedikit terkejut. Mana tidaknya, hampir keseluruhan blog-blog yang aku follow menghasilkan entri tentang pakcik nuar dan pasangannya yang berasmaradana di katil. Aku sedikit sahaja terkejut. Jika belakang pun pakcik nuar tibai, kalo depan tu biasala kan. Lagi syok la kot. 

Tambah-tambah pula ada yang mengatakan adegan panas di ranjang tu dilakonkan bersama artis Asia yang tersohor. Rata-rata mengatakan pelakon seks yang tersohor datangnya dari Jepun. Wah...taste pakcik nuar kita ni sungguh tinggi. Tak takut ke masa dok main masuk kuar masuk kuar tu, tiba-tiba tuhan ambil nyawa masa tu...

Pakcik Nuar tak takut ke?

Thursday, March 17, 2011

Saman ekor dimansuhkan........................!@#$%^&??

Baca kat sini kalo nak tahu lebih lanjut. Tapi kalau betul pembangkang boleh memaksa pihak kerajaan yang memerintah sekarang agar menghentikan tindakan saman ekor ni. bagus jugak kan?

Bukan setakat penyokong pembangkang yang mendapat untung bahkan semua rakyat di malaysia yang merasai faedahnya iaitu bolehlah memandu laju di lebuh raya. Wow! menarik..!!! Nak pijak pedal minyak sampai habis pon boleh. Tak payah takut nak kena saman lagi.

Lepas ni boleh la kita tengok kereta-kereta dan kenderaaan lain yang hancur di tepi jalan dan bederet-deret di bengkel membaiki kereta cina. Kaya lagi cina pasai orang-orang melayu dok bagi depa duit beribu-ribu.

Harap-harap apa yang pihak parti PAS nak buat ni berjaya. Good Luck!
 

My Word is My Thinking © 2011. Design By: Admin